Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Meta reklamları, raporlanırken reklam türüne göre değişen temel metrikler üzerinden değerlendirilir 1:
- Dönüşüm odaklı reklamlar: Satış, kayıt gibi dönüşüm sayıları, dönüşüm başına maliyet (CPA), dönüşüm oranı, ROAS (harcamanın geri dönüşü) 14.
- Trafik odaklı reklamlar: Tıklama başına maliyet (CPC), tıklama oranı (CTR), hedeflenen trafik (landing page views) 1.
- Marka bilinirliği odaklı reklamlar: Erişim (reach), gösterim (impressions), hatırlanma tahmini (estimated ad recall), CPM (1.000 gösterim başına maliyet) 1.
- Etkileşim odaklı reklamlar: Beğeni, yorum, paylaşım gibi etkileşimlerin toplamı, etkileşim başına maliyet (CPE) 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: