Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Meta CPA (Cost Per Action), kullanıcıların belirli bir eylemi gerçekleştirmesi durumunda reklamverenin ödeme yaptığı bir çevrimiçi reklam modelidir 13. Bu eylem, satın alma, form doldurma veya bir bültene kaydolma gibi olabilir 13.
Meta CPA'nın çalışma prensibi şu şekildedir:
- Kampanya Kurulumu: Reklamverenler, hedef kitlelerini ve bütçelerini belirleyerek Meta reklam platformları üzerinden kampanyalar oluşturur 14.
- Reklam Gösterimi: Oluşturulan reklamlar, sosyal medya, arama motorları ve Meta'nın diğer platformlarında kullanıcılara gösterilir 14.
- Performans Takibi: Reklamların performansı, gerçek zamanlı veri toplama ve analiz araçlarıyla izlenir 14.
- Ödeme: Kullanıcı istenen eylemi gerçekleştirdiğinde, reklamveren önceden belirlenen maliyete göre ödeme yapar 13.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: