Buradasın
Markalı içerik üretici yönetici ne iş yapar?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Markalı içerik üretici yöneticisi, bir markanın veya organizasyonun dijital ve basılı mecralardaki içerik stratejisini belirler, oluşturur ve yönetir 2.
Başlıca görevleri:
- İçerik stratejileri geliştirmek ve uygulamak 2.
- İçerik planları ve takvimleri oluşturmak 2.
- İçerik üreticilerini ve editörleri yönlendirmek 2.
- İçeriklerin markanın hedef kitlesine uygun, ilgi çekici ve marka değerleriyle uyumlu olmasını sağlamak 2.
- SEO stratejileriyle içeriklerin arama motorlarında üst sıralarda yer almasını sağlamak 2.
- İçeriklerin kalitesini kontrol etmek ve gerektiğinde revize etmek 2.
- Yayınlanan içeriklerin performansını izlemek ve analiz etmek 2.
- Pazarlama ve iletişim ekipleriyle işbirliği yapmak 2.
- Marka mesajının tutarlı olmasını sağlamak ve marka imajını güçlendirmek 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: