• Buradasın

    LinkedIn sponsorlu içerik nasıl verilir?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    LinkedIn'de sponsorlu içerik vermek için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
    1. LinkedIn sayfası oluşturma 4. Sponsorlu içerik ve sponsorlu mesajlaşma reklamları oluşturmak için bir LinkedIn sayfası gereklidir 4.
    2. Campaign Manager hesabı oluşturma 24. LinkedIn'in reklam yöneticisi olan Campaign Manager'da oturum açılmalı veya bir hesap oluşturulmalıdır 24.
    3. Reklam verme amacının seçilmesi 4. İş hedeflerine en uygun reklam verme amacı seçilmelidir 4.
    4. Hedef kitlenin seçilmesi 24. Konum, şirket isimleri, okul isimleri, iş fonksiyonları, beceriler ve diğer filtreler kullanılarak hedef kitle belirlenmelidir 24.
    5. Reklam türünün seçilmesi 24. Seçilen reklam verme amacına bağlı olarak, sponsorlu içerik seçenekleri (tek görsel, dönen veya video reklamlar), metin reklamları veya mesaj reklamları arasından seçim yapılabilir 24.
    6. Bütçenin belirlenmesi 24. Campaign Manager, ideal hedef kitle için diğer rakip tekliflere dayalı bir bütçe aralığı sağlar 4.
    7. Reklamın oluşturulması 12. Reklam özellikleri oluşturulurken LinkedIn Campaign Manager'ın önerileri dikkate alınabilir 2.
    LinkedIn sponsorlu içerik verirken dikkat edilmesi gereken bazı noktalar şunlardır:
    • Görsel boyutları 2. Sponsorlu içerik için önerilen görsel boyutu 1200×627 pikseldir 2.
    • Metin uzunluğu 2. Metin 150 karakterin altında tutulmalıdır 2.
    • Harekete geçirici ifade 2. "Kampanyamız hakkında bilgi almak için tıklayın!" gibi bir harekete geçirme ifadesi oluşturulmalıdır 2.
    Daha fazla bilgi ve destek için LinkedIn'in resmi yardım sayfasına başvurulabilir 1.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    LinkedIn sponsorlu içerik boyutları nelerdir?

    LinkedIn sponsorlu içerik boyutları: Görsel reklamlar: 1200 x 627 piksel. Metin reklamları: 300 x 300 piksel (kenarlara ek olarak 300 x 250 piksel görsel de eklenebilir). Sponsorlu InMail reklamları: 300 x 250 piksel. Video reklamları: Belirtilmemiş, ancak LinkedIn faaliyet akışında video içeriği gösterir. Görsellerin net ve ilgi çekici olması önemlidir.

    LinkedIn sponsorlu içerik nedir?

    LinkedIn sponsorlu içerik, şirketlerin mevcut LinkedIn şirket sayfası takipçilerinin ötesindeki hedef kitlelere sayfa gönderileri sunmasını sağlayan bir tür ücretli reklamdır. Bazı sponsorlu içerik reklam biçimleri: Tek resimli reklamlar; Video reklamları; Karusel reklamlar; Tek iş ilanı reklamları; Etkinlik reklamları; Doküman reklamları; "Tıkla ve mesaj gönder" reklamları. Sponsorlu içerikler, hedef kitlenin içerisinde olan kullanıcıların ana akışında görünür ve dikkat çekici görsellerle desteklendiğinde daha etkili olabilir.

    LinkedIn ile neler yapılabilir?

    LinkedIn ile yapılabilecek bazı şeyler: Profil oluşturma ve ağ genişletme. İş bulma ve iş ilanlarına başvuru yapma. İçerik paylaşma. Gruplara katılma. Çevrimdışı etkinlikler düzenleme. Konuşmalara katılma. Eğitim ve web seminerlerine katılma.

    Sponsorluk paketleri nelerdir?

    Sponsorluk paketleri, sponsor olan şirket veya kuruluşun yararlanabileceği avantajları ve fırsatları özetleyen teklif veya belgelerdir. Bazı sponsorluk paketi örnekleri: Formula SAE: Yarış arabalarına, giysilere ve promosyon malzemelerine logo yerleştirme, ağ oluşturma etkinliklerine ve işe alım fırsatlarına erişim. Super Bowl: Reklamlara ve devre arası şovlarına dahil olma, özel etkinliklere sponsorluk ve yardım girişimlerine katılım. TED Konferansı: TED Talks'a özel sponsorluk, çevrimiçi platformlarda öne çıkan mevcudiyet, ortak markalaşma fırsatları. Atlanta Developers’ Conference: Logo yerleştirme ve konuşma etkileşimleri yoluyla görünürlük, ağ oluşturma etkinliklerine ve işe alım fırsatlarına erişim. Yakut, Zümrüt ve Safir Sponsorluk (imcet.org.tr): Stant alanı, web sayfasında logo gösterimi, kongre dijital platformunda logo gösterimi, gala yemeğinde masa tahsis edilmesi gibi avantajlar. Sponsorluk paketleri genellikle sponsorluk seviyeleri, marka pozlaması, etkinlik katılımı, ağ oluşturma olanakları, reklam ve promosyon, ağırlama ve biletler gibi bileşenleri içerir.

    LinkedIn reklam raporu nasıl alınır?

    LinkedIn reklam raporu almak için LinkedIn Campaign Manager kullanılabilir. Reklam raporu almak için şu adımlar izlenebilir: 1. Campaign Manager'a Giriş: Reklam hesabına giriş yaparak Campaign Manager sayfasına gidilir. 2. Performans Analizi: "Analiz Et" seçeneğine tıklanır. 3. Dönüşüm Takibi: Açılan "Dönüşüm Takibi" butonuna tıklayarak reklam performansı görülebilir ve strateji düzenlenebilir. Ayrıca, gösterim sayısı, tıklama oranı, tıklama başına maliyet, dönüşüm oranı, dönüşüm başına maliyet gibi metrikler de izlenebilir. Uygunsuz veya rahatsız edici reklamlar için ise "Bildir" seçeneği mevcuttur.

    Kimler sponsor olabilir?

    Sponsor olabilecek kişiler: Birinci derece akrabalar: Anne, baba, eş ve çocuklar. Diğer yakın akrabalar: Gerekli belgelerle beraber yasal veli veya ikinci dereceden akrabalar. İşverenler, burs veren kuruluşlar veya eğitim kurumları. Ayrıca, yurt dışında yaşayan bir arkadaş da davetiye göndererek sponsor olabilir. Sponsor olacak kişinin, başvuru sahibinin birinci derece yakını olması, profesyonel bir işi ve düzenli geliri olması ve bu durumu belgelerle ispat edebilmesi gerekmektedir.

    LinkedIn iş ilanı görünürlüğü nasıl arttırılır?

    LinkedIn'de iş ilanının görünürlüğünü artırmak için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir: Profil ile ilişkilendirme: Profilinizi iş ilanıyla ilişkilendirdiğinizde, profilinizi gören tüm kullanıcılar aynı zamanda iş ilanınızı da görür. Bütçe artırma: Tıklama başına ödemeli iş ilanlarında bütçenin artırılması, iş ilanının görünürlüğünü ve trafiğini artırır. Ağ paylaşımı: "Bu İş İlanını Paylaş" özelliği ile iş ilanı, LinkedIn ağı, Facebook veya Twitter'da paylaşılabilir. Şirket sayfası ekleme: İş ilanı, LinkedIn şirket sayfasında da görünür. Anahtar kelimeler: İlan başlığında ve açıklamasında sektörle ilgili anahtar kelimeler kullanmak, işverenlerin aramalarında görünürlüğü artırır. Ağ geliştirme: Diğer kullanıcılarla etkileşim kurmak ve ağ geliştirmek, iş ilanının tanınmasını sağlar.