Buradasın
LinkedIn sponsorlu içerik nasıl verilir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
LinkedIn'de sponsorlu içerik vermek için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- LinkedIn sayfası oluşturma 4. Sponsorlu içerik ve sponsorlu mesajlaşma reklamları oluşturmak için bir LinkedIn sayfası gereklidir 4.
- Campaign Manager hesabı oluşturma 24. LinkedIn'in reklam yöneticisi olan Campaign Manager'da oturum açılmalı veya bir hesap oluşturulmalıdır 24.
- Reklam verme amacının seçilmesi 4. İş hedeflerine en uygun reklam verme amacı seçilmelidir 4.
- Hedef kitlenin seçilmesi 24. Konum, şirket isimleri, okul isimleri, iş fonksiyonları, beceriler ve diğer filtreler kullanılarak hedef kitle belirlenmelidir 24.
- Reklam türünün seçilmesi 24. Seçilen reklam verme amacına bağlı olarak, sponsorlu içerik seçenekleri (tek görsel, dönen veya video reklamlar), metin reklamları veya mesaj reklamları arasından seçim yapılabilir 24.
- Bütçenin belirlenmesi 24. Campaign Manager, ideal hedef kitle için diğer rakip tekliflere dayalı bir bütçe aralığı sağlar 4.
- Reklamın oluşturulması 12. Reklam özellikleri oluşturulurken LinkedIn Campaign Manager'ın önerileri dikkate alınabilir 2.
LinkedIn sponsorlu içerik verirken dikkat edilmesi gereken bazı noktalar şunlardır:
- Görsel boyutları 2. Sponsorlu içerik için önerilen görsel boyutu 1200×627 pikseldir 2.
- Metin uzunluğu 2. Metin 150 karakterin altında tutulmalıdır 2.
- Harekete geçirici ifade 2. "Kampanyamız hakkında bilgi almak için tıklayın!" gibi bir harekete geçirme ifadesi oluşturulmalıdır 2.
Daha fazla bilgi ve destek için LinkedIn'in resmi yardım sayfasına başvurulabilir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: