LinkedIn Sponsorlu İçerik, LinkedIn'de reklam kampanyası oluşturulduğunda kullanılabilen bir reklam formatıdır 1.
Bazı türleri:
- Tek resimli reklamlar: Dikkat çekici bir görselle desteklenen reklamlar 23.
- Video reklamları: Bir hikâye anlatmak veya ürün kullanımını göstermek için kullanılan videolar 2.
- Karusel reklamları: Birden fazla görsel veya mesajı kaydırarak gösteren reklamlar 23.
- Mesaj reklamları: LinkedIn kullanıcılarının gelen kutularına doğrudan mesaj gönderen reklamlar 23.
- Dinamik reklamlar: Kullanıcının adı, profil fotoğrafı, çalıştığı şirket gibi verileri reklam içine entegre eden kişiselleştirilmiş reklamlar 23.
Sponsorlu İçerikler, hedef kitleye, teklife, bütçeye ve rekabetin seviyesine bağlı olarak ana sayfa faaliyet akışında gösterilir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: