• Buradasın

    KVK yetkili servis garantisi nedir?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    KVK yetkili servis garantisi, KVK (Çukurova Holding ve MV Holding ortaklığıyla kurulmuş bir şirket) tarafından sunulan teknik servis hizmetlerini kapsar 13.
    KVK yetkili servis garantisinin bazı özellikleri:
    • Cihaz onarımı 5. KVK, donanım ve yazılım sorunlarını tespit edip onarım yapar; ekran ve batarya değişimi, su hasarı onarımları gibi hizmetler sunar 5.
    • Yedek parça temini 5. Onarımlarda orijinal yedek parçalar kullanılır 5.
    • Bakım hizmetleri 5. Cihazların düzenli bakımı yapılır, olası arızalar önceden tespit edilir 5.
    • Garanti kapsamı 5. Garanti kapsamındaki cihazlar için ücretsiz onarım hizmeti sağlanır 5.
    KVK yetkili servis garantisi, yalnızca KVK ile anlaşması olan telefon markaları için geçerlidir 3.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    KVK'da tamir süresi geçerse ne olur?

    KVK'da tamir süresi geçerse, tüketici malın ücretsiz olarak yenisiyle değiştirilmesini veya bedelini talep edebilir. Bu durumda, satıcı, bayii, acente, imalatçı-üretici ve ithalatçı zincirleme olarak tüketiciye karşı sorumlu olur. Tamir süresinin geçtiğini belirtmek ve yeni cihaz veya ücret iadesi talebinde bulunmak için yetkili servisi aramak veya çağrı merkezinden kayıt açtırmak gerekir. Tamir süresi, malın arızasının servis istasyonuna bildirim tarihinden itibaren başlar ve bu süre, Pazar ve resmi tatiller hariç, 20 iş günüdür.

    KVK yetkili servis ücretsiz mi?

    KVK yetkili servislerinde ücretsiz hizmet yalnızca belirli kampanyalar kapsamında sunulmaktadır. Örneğin, Huawei için düzenlenen "Servis Günleri" etkinliğinde, garanti kapsamı dışındaki onarımlar için 250 TL indirim uygulanmaktadır. Genel olarak, KVK teknik servislerinde hizmet almak için ücret ödenmesi gerekmektedir.

    Servis garantisi için kayıt gerekli mi?

    Servis garantisi için kayıt gerekli değildir. 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun'a göre, üreticiler veya ithalatçılar, tüketicilere yönelik olarak ürettikleri veya ithal ettikleri, Satış Sonrası Hizmetler Yönetmeliği'ne ekli listede yer alan mallar için garanti belgesi düzenlemek zorundadır. Garanti hizmetinden faydalanmak için, üzerinde satış tarihi ve bayi kaşesi bulunan garanti belgesi veya fatura ibrazı gerekmektedir.

    KVK yetkili servis güvenilir mi?

    KVK yetkili servisi, uzman ve deneyimli personeli, orijinal yedek parça kullanımı ve garanti hizmetleriyle güvenilir olarak değerlendirilebilir. Ancak, bazı kullanıcılar tarafından yüksek onarım ücretleri, hatalı arıza tespiti ve garanti kapsamı dışında tutulan cihazlar gibi konularda şikayetler alınmıştır. KVK yetkili servisinin güvenilirliği, kişisel deneyimlere ve cihazın arızasına bağlı olarak değişebilir.

    KVK garantisi kaç günde sonuçlanır?

    KVK'da cihazların garanti süresi, yasal olarak 20 iş günüdür. Cihazın durumu, "cihaztakip.kvkteknikservis.com" web sitesi veya müşteri hizmetleri üzerinden IMEI numarası ile takip edilebilir.

    KVK cihaz sorgulama nasıl yapılır?

    KVK cihaz sorgulama işlemi için aşağıdaki adımlar izlenebilir: 1. KVK'nın resmi web sitesine gidin. 2. IMEI sorgulama seçeneğini bulun. 3. IMEI numaranızı girin. 4. Sorgula butonuna tıklayın. 5. Sonuçları inceleyin. KVK cihaz sorgulama için gerekli olan IMEI numarası, cihazın ayarlarından veya #06# tuşlanarak öğrenilebilir. Alternatif olarak, KVK cihaz sorgulama işlemi şu şekilde de yapılabilir: 1. KVK Teknik Servis'in "cihaztakip.kvkteknikservis.com" adresindeki sistem adresine giriş yapın. 2. İlgili cihazın sahip olduğu IMEI numarası ve form numarası alanlarını doldurun. 3. Güvenlik kodunu girin ve “ara” butonuna tıklayın. KVK cihaz sorgulama işlemi için 0 850 222 1 585 numaralı KVK müşteri hizmetleri aranabilir veya [email protected] adresine e-posta gönderilebilir.

    KVK fatura ve garanti aynı şey mi?

    KVK fatura ve garanti aynı şey değildir. KVK fatura, satın alınan cihazların fatura bilgilerine ulaşmak için yapılan sorgulamayı ifade ederken; KVK garanti, cihazların garanti bilgilerini ve garanti süresini öğrenmek için yapılan sorgulamayı ifade eder. KVK fatura ve garanti sorgulaması yapmak için, cihazın 15 haneli IMEI numarasını bilmek ve KVK'nın resmi web sitesi olan kvk.com'a girip "SafetyAndInvoice" sayfasına ulaşmak gereklidir.