Buradasın
Kurum ekleme nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Kurum ekleme işlemleri farklı platformlara göre değişiklik gösterebilir. İşte bazı popüler platformlara kurum ekleme adımları:
- Yandex Haritalar:
- Yandex.Rehber üzerinden hesabınıza giriş yapın 12.
- "Kurumlarım" bölümünden "Kurum Ekle" seçeneğini seçin 1.
- Kurumun adını ve faaliyet alanını girin 12.
- "Evet, bir ofisimiz/mağazamız/şubemiz var" seçeneğini tıklayın 1.
- Adres bilgilerini yazın ve devam edin 1.
- Size ulaşılmasını istediğiniz bir iletişim yolunu seçin ve telefon numaranızı girdiğinizde onay kodu gelecektir, bu kodu girerek kaydı onaylayın 1.
- Google Haritalar:
- Bir Gmail hesabınız olmalı ve Google My Business seçeneğini aktif etmelisiniz 4.
- Google My Business hesabınıza girdikten sonra "Konumları yönet" menüsünde "Konum ekle" butonuna tıklayın 4.
- Açılan pencereden "Tek bir konum ekle" seçeneğini seçin 4.
- İşletme adını, kategorisini, iletişim bilgilerini, konumunu ve hizmet sürelerini belirleyin 4.
- Diğer Platformlar:
- İşletme ekleme işlemleri için ayrıca e-devlet kapısı, ticaret odası ve ilgili resmi web siteleri de kullanılabilir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: