Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Kullanıcı etkileşimi çeşitli yöntemlerle ölçülebilir:
- Google Analytics 4 (GA4) 14. Bu araç, kullanıcıların web sitesi veya uygulama ile etkileşim sürelerini takip eder 1. Etkileşim, kullanıcıların oturumu başlatmasından itibaren sayfada geçirdikleri süre olarak tanımlanır 1.
- Uygulama içi analizler 2. Kullanıcı geri bildirimleri, müşteri destek etkileşimleri ve tıklama akışları gibi veriler kullanılarak kullanıcı davranışı ve memnuniyeti değerlendirilir 2.
- Özel sekmeler (Custom Tabs) 3. Chrome özel sekmelerinde, gezinme sayısı, kaydırma yönü değişiklikleri ve kaydırma derinliği gibi kullanıcı etkileşim sinyalleri ölçülür 3.
Ölçüm için kullanılan bazı metrikler:
- Oturum süresi 5. Kullanıcıların uygulamayı aktifleştirdikten sonra içinde geçirdikleri süre 5.
- Günlük başlatma sayısı 5. Uygulamanın gün içinde kaç kere başlatıldığı 5.
- Günlük kullanıcı sayısı 5. Bir gün içinde kaç kullanıcının en az bir kere uygulamayı kullandığı 5.
- Kullanıcıların en çok vakit geçirdiği sekmeler 5. Kullanıcıların uygulamada hangi sekmelerde ne kadar vakit geçirdiği 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: