Buradasın
İş takip uygulaması nasıl kullanılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
İş takip uygulaması kullanmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Uygulamanın indirilmesi 3. İş takip uygulamasının aynı ekipteki tüm çalışanlar tarafından indirilmesi gerekir 3.
- Aktif kullanım 3. Uygulamanın düzenli ve eksiksiz şekilde kullanılması, tüm gelişmelerin uygulamadaki ilgili kısımlara anında not edilmesi gerekir 3.
- Tüm çalışanların kullanımı 4. İş takip uygulamalarından verim alınabilmesi için uygulamanın tüm çalışanlar tarafından kullanılması gerekir 4.
Bazı iş takip uygulamaları:
- Trello 3. Haftalık ve aylık hedeflerin not edilmesini ve ekip üyelerine görev atanmasını sağlar 3.
- Monday 3. Görsel zenginliğiyle işlerin hangi aşamada olduğunu tek bakışta görme imkanı tanır 3.
- Teamwork 3. Ekip içi iletişimi artırarak hedeflerin ve sonuçlarının takip edilmesini sağlar 3.
- Jira 3. Sorun ve hataların takip edilmesini, müşteri geri bildirimlerinin not alınmasını ve ekip performansının iyileştirilmesini hedefler 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: