Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
İnteraktif reklamcılık, hedef kitleyle sadece mesaj ileten değil, aynı zamanda onlarla etkileşime geçebilen reklam türlerini ifade eder 2.
Bu reklamlarda tüketici, sadece pasif bir izleyici konumunda kalmaz; sorulara cevap verir, bir içeriği yönlendirir ya da deneyimleyerek reklamla bağ kurar 2.
İnteraktif reklamcılık, daha kişiye özel, daha etkili ve daha verimli bir iletişim sunar 2.
İnteraktif reklamcılık türleri:
- oyunlaştırılmış içerikler 2;
- artırılmış gerçeklik deneyimleri 2;
- anket ve testler 2;
- anlık reklamlar 2;
- etkileşimli videolar 2;
- tıklanabilir sosyal medya hikâyeleri 2.
İnteraktif reklamcılığın markalar için sağladığı bazı avantajlar:
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: