Buradasın
Dijital reklamlar nasıl çalışır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Dijital reklamlar, web siteleri, sosyal medya platformları, arama motorları ve mobil uygulamalar gibi çeşitli çevrim içi kanallar aracılığıyla çalışır 124.
Çalışma prensibi:
- Hedef kitle analizi ve segmentasyon 134. Kullanıcı davranışları, demografik özellikler ve ilgi alanlarına göre hedef kitle belirlenir 134.
- Reklam formatının seçimi 123. Arama reklamları, görüntülü reklamlar, sosyal medya reklamları ve native reklamlar gibi farklı formatlar arasından seçim yapılır 123.
- Reklamın yayınlanması 13. Reklamlar, belirli bir web sitesindeki reklam envanterinden doğrudan satın alınabilir veya programatik reklamcılık yoluyla otomatik olarak satın alınabilir 13.
- Performans takibi ve optimizasyon 134. Reklamın etkisi gerçek zamanlı olarak ölçülür ve gerektiğinde ayarlamalar yapılır 134.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: