Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Insight (içgörü), pazarlama ve reklamcılık sektörlerinde şu şekillerde fayda sağlar:
- Tüketici anlayışını geliştirme 12. Insight, tüketicinin yüzeydeki ihtiyaçlarının ardındaki gizli motivasyonları, alışkanlıkları ve değer yargılarını anlamayı sağlar 12.
- Rakiplerden ayrışma 23. Insight, marka ile tüketici arasında bir duygudaşlık ve aynı değerleri paylaşma ruhu yaratarak rakiplerden güçlü bir ayrışma sağlar 23.
- Stratejik karar alma 1. Davranışların altında yatan duygusal, kültürel ve psikolojik motivasyonları keşfetmek, doğru strateji geliştirmeyi mümkün kılar 1.
Ayrıca, Insight adı, mimarlık, mühendislik ve inşaat sektörlerinde proje yönetimini optimize eden bir dijital çözüm için de kullanılmaktadır 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: