Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Insight analizi, verilerden çıkarılan aksiyona geçirilebilir bilgiler anlamına gelir 1. Bu analizler, tarihsel verilerin özetlenmesi, ilişkilerin ve kalıpların belirlenmesi, tahminlerin yapılması ve en iyi eylem yollarının önerilmesi gibi çeşitli teknikleri içerir 13.
Insight analizinin bazı uygulamaları:
- Müşteri davranışlarını anlama: Müşteri sadakat programlarını geliştirmek ve kişiselleştirilmiş deneyimler sunmak için kullanılır 2.
- Rekabet avantajı elde etme: Rakiplerin stratejilerini ve müşteri beklentilerini anlamak, pazarlama ve ürün geliştirme kararlarını iyileştirmek için içgörülerden yararlanılır 23.
- Veri görselleştirme: Karmaşık verilerin grafikler ve dashbordlar aracılığıyla daha anlaşılır hale getirilmesi, karar alma süreçlerini hızlandırır 13.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: