Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
HelpDesk'in amacı, müşterilere, çalışanlara veya her ikisine birden destek, bilgi ve çözüm sağlamaktır 4.
HelpDesk'in bazı amaçları:
- Tek iletişim noktası olmak 14. Kullanıcılar ve destek ekipleri arasındaki iletişim sürecini iyileştirir 4.
- Sorunları çözmek 12. Bilgisayar açılmaması, uygulama çökmesi, yazıcıya bağlanamama veya internet bağlantısının kesilmesi gibi teknik sorunları giderir 2.
- Envanter yönetimi yapmak 2. Donanım ve yazılım envanterini takip eder, lisansların uygun şekilde yönetildiğinden emin olur ve bakım ile güncellemelerin zamanında yapılmasını sağlar 2.
- Müşteri memnuniyetini ölçmek 1.
- Bilgi paylaşmak 4. Kullanıcılar, yaygın sorunlara ait cevapları bir bilgi bankasında veya SSS bölümünde bulabilir 4.
- Raporlama yapmak 14. Çeşitli metrikler üzerinden detaylı raporlar hazırlayarak performans izleme ve veri odaklı iyileştirmelere olanak tanır 14.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: