Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
- Help Desk 14. Bir işletmenin çalışanları ve müşterilerine teknik destek sağlayan merkezi bir destek birimidir 14. Kullanıcıların karşılaştığı IT sorunlarına çözüm üretmek, sistem arızalarını gidermek ve genel IT altyapısını verimli bir şekilde yönetmek için tasarlanmıştır 4.
- IT Destek 25. Daha çok iç personelin meseleleriyle ilgilenen, ağ yapılandırması ve güvenlik, sunucu ve sistem bakımı, yazılım ve donanım kurulumu, sistem performansı izleme, uzun vadeli IT planlama ve ölçeklendirme gibi konularla ilgilenen bir ekiptir 25.
Dolayısıyla, help desk mevcut sorunlara çözüm üretirken, IT destek bu sorunların ortaya çıkmasını önlemeye odaklanır 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: