Buradasın
Havas CX İstanbul ne iş yapar?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Havas CX İstanbul, müşteri deneyimini iyileştirmeye odaklanan bir dijital iletişim ve teknoloji ajansıdır 12.
Ajans, aşağıdaki alanlarda hizmet vermektedir:
- Dijital dönüşüm: Dijital bileşenler ve teknolojiler kullanarak müşteri yolculuklarını optimize eder 1.
- E-ticaret: Çevrimiçi alışveriş deneyimleri tasarlar ve yönetir 1.
- Kullanıcı deneyimi tasarımı: Web siteleri, mobil uygulamalar, botlar ve sesli etkileşimler için kullanıcı merkezli tasarımlar oluşturur 12.
- Müşteri kazanımı ve katılımı: Müşteri ilişkileri yönetimi ve sadakat programları geliştirir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: