Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
CX (Customer Experience), müşteri deneyimi anlamına gelir ve bir müşterinin bir marka veya işletme ile olan tüm etkileşimlerinin toplamını ifade eder 12.
CX'in temel bileşenleri:
- Kişiselleştirme: Müşterilerin bireysel ihtiyaç ve tercihlerine göre özelleştirilmiş hizmetler 1.
- Çok kanallı etkileşim: Müşterilere tercih ettikleri iletişim kanallarından sorunsuz bir deneyim sağlama 1.
- Hız ve verimlilik: Müşteri taleplerini hızlı ve etkili bir şekilde karşılama 1.
- Tutarlılık: Tüm temas noktalarında tutarlı bir marka deneyimi sunma 1.
- Empati: Müşteri ihtiyaçlarını anlama ve onlara değer verildiğini gösterme 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: