Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Hata kartı kullanımı, farklı alanlarda değişiklik gösterebilir:
- TPM Hata Kartları: Bu kartlar, makinelerde oluşan arızaları önceden önlemek için kullanılır 1. Kartın kullanımı şu şekildedir:
- Operatör, hatayı gördüğünde en yakın TPM kartı alanından bir hata kartı alır ve doldurur 1.
- Kartın bir kopyasını kaldırılmayı beklenen kartlar kutusuna atar, diğer kopyasını ise makinenin üzerine hataya en yakın yere ip ile asar 1.
- Her gün bakım tarafından görevlendirilen kişi, bakımcı kartlarını toplar, tasnif eder ve kayıt altına alarak giderilmeleri için plan yapar 1.
- Kredi Kartı Hataları: Kredi kartlarında oluşan hatalar için hata kartı kavramı doğrudan kullanılmaz, ancak "hatalı kart" ifadesi geçer 2. Bu, kartın işlem sırasında reddedildiğini gösterir ve nedenleri arasında yetersiz bakiye, kartın geçerliliğini yitirmiş olması veya güvenlik nedenleri yer alabilir 24. Sorunu çözmek için kartın bakiyesini kontrol etmek, geçerliliğini doğrulamak ve bankayı arayarak yardım istemek gereklidir 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: