Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Kredi kartı hata kodları, çeşitli nedenlerden kaynaklanabilir ve farklı bankalar tarafından farklı kodlar kullanılabilir. İşte bazı yaygın kredi kartı hata kodları ve anlamları:
- Kart limiti yetersiz 14. Kartın aylık kullanım limitinin dolduğunu veya yeterli bakiye olmadığını gösterir 1.
- Vadesi dolmuş kart 14. Kartın son kullanma tarihi geçmiş veya hatalı girilmiş olabilir 1.
- Geçersiz kart numarası 14. Kart numarası yanlış girildiğinde bu uyarı çıkar 1.
- CVC2 bilgisi hatalı 14. Girilen CVV kodu, bankadaki bilgiyle eşleşmemektedir 1.
- Kısıtlı kart 1. Kart, güvenlik sebebiyle kısıtlanmıştır 1.
- İşlem onaylanmadı 14. İşlemin banka tarafından reddedildiğini gösterir 1.
- Terminalin bu işlemi yapmaya yetkisi yok 15. İşlem yaptığınız cihaz veya sistem, yetkilendirilmemiş olabilir 1.
Hata kodu alındığında, işlemin neden başarısız olduğunu anlamak ve sorunu çözmek için bankanızla iletişime geçmeniz önerilir.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: