Buradasın
Görüntülü reklam ağı hedef kitle nasıl belirlenir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Görüntülü Reklam Ağı'nda hedef kitle belirlemek için çeşitli yöntemler kullanılabilir:
- Anahtar Kelime Hedefleme: Sunulan ürün veya hizmetle ilgili anahtar kelimeler belirlenerek, bu kelimeleri arayan kullanıcılara reklam gösterilir 12.
- Yerleşim Hedefleme: Google anlaşmalı web siteleri hedeflenerek, reklamların sadece bu sitelerde çıkması sağlanır 13.
- Konu Hedefleme: Ürün veya hizmetle alakalı konu başlıkları seçilerek, reklamlar bu konularla ilgili web sitelerinde yayınlanır 13.
- Demografi Hedefleme: Yaş, cinsiyet, ebeveynlik durumu gibi demografik özelliklere göre hedef kitle daraltılır 12.
- Kitle Hedefleme: Google Görüntülü Reklam Ağı'ndaki kanal, video, uygulama ve içeriklerle ilgilenen kullanıcılar hedeflenir 13.
Bu hedefleme yöntemleri, reklam kampanyasının daha etkili ve spesifik olmasını sağlar.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: