Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Google Görüntülü Reklam Ağı (GDN), reklamların doğru kitlelere ulaşmasını sağlamak için çeşitli hedefleme seçenekleri kullanarak çalışır 135.
GDN'nin çalışma prensibi şu adımlardan oluşur:
- Hedef belirleme 3. Reklamveren, kampanya hedefini belirler; bu hedefler arasında marka bilinirliğini artırma, web sitesi trafiği sağlama, satışları artırma veya potansiyel müşteri yaratma gibi amaçlar yer alabilir 3.
- Teklif stratejisi seçimi 3. Kampanya hedeflerine uygun bir teklif stratejisi seçilir 3.
- Hedef kitle ve konum belirleme 3. Reklamların hangi coğrafi bölgelerde ve hangi dillerde gösterileceği belirlenir 3.
- Reklam tasarımı 3. İlgi çekici görseller, metinler ve harekete geçirici mesajlar içeren reklamlar oluşturulur 3.
- Açılış sayfası ayarları 3. Reklamlar tıklandığında yönlendirilmek üzere açılış sayfaları belirlenir 3.
- Yayınlama ve optimizasyon 3. Kampanya başlatıldıktan sonra, reklamların performansı izlenir ve optimizasyon yapılır 3.
GDN, reklamların kullanıcıların ilgi alanları, demografik bilgileri ve çevrimiçi davranışları gibi veriler kullanılarak kişiselleştirilmesini sağlar 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: