Buradasın
Google görüntülü reklamlarda hedefleme nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Google Görüntülü Reklamlarda hedefleme yapmak için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir:
- Anahtar kelime hedefleme 234. Reklamların, belirlenen kelimelerle ilgili içeriklerde gösterilmesini sağlar 234.
- Konu hedefleme 234. Reklamların belirli içerik konularında, örneğin fitness veya yoga ile ilgili web sitelerinde gösterilmesini sağlar 234.
- Yerleşim hedefleme 234. Reklamların, belirli web siteleri, uygulamalar veya videolarda gösterilmesini sağlar 234.
- Kitle hedefleme 234. Kullanıcıların ilgi alanlarına ve internet üzerindeki davranışlarına göre hedefleme yapılmasını sağlar 234.
- Demografi hedefleme 34. Kullanıcıların cinsiyet ve yaş gibi demografik özelliklerine göre hedefleme yapılmasını sağlar 34.
- Coğrafi hedefleme 3. Kullanıcıların bulunduğu konuma göre hedefleme yapılmasını sağlar 3.
- Gün ve saat hedefleme 3. Reklamların belirli gün ve saatlerde yayınlanmasını sağlar 3.
- Cihaz hedefleme 3. Kullanıcıların masaüstü, mobil, tablet veya akıllı TV kullanımlarına göre hedefleme yapılmasını sağlar 3.
- Dil hedefleme 23. Reklamların, kullanıcıların dil tercihlerine göre yayınlanmasını sağlar 23.
Hedefleme yaparken "hedefleme" ve "gözlem" ayarları kullanılabilir 1. "Hedefleme" ayarında reklamların belirli kitlelere veya içeriklerde gösterilmesi daraltılırken, "gözlem" ayarında reklamların performansı izlenir 1.
Hedefleme yaparken birden fazla yöntem birleştirilerek daha spesifik bir hedefleme de yapılabilir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: