Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Google Görüntülü Reklamlarda hedefleme çeşitli yöntemlerle yapılır:
- Anahtar Kelime Hedefleme: Reklamların, belirlenen anahtar kelimelerle ilgili web sitelerinde görünmesini sağlar 13.
- Yerleşim Hedefleme: Reklamların, Google'ın anlaşmalı olduğu belirli web sitelerinde çıkmasını sağlar 13.
- Konu Hedefleme: Reklamların, seçilen konularla ilgili web sitelerinde yayınlanması için kullanılır 13.
- Demografi Hedefleme: Yaş, cinsiyet, gelir düzeyi gibi demografik kriterlere göre hedef kitle daraltılır 12.
- Kitle Hedefleme: Google Görüntülü Reklam Ağı'ndaki kullanıcılar, YouTube videoları, uygulamalar ve özel olarak belirlenen kitleler hedeflenebilir 12.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: