Buradasın
Google şeffaflık merkezi nasıl kullanılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Google Şeffaflık Merkezi'ni kullanmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Reklam Şeffaflık Merkezi'ne Erişim:
- Arama Yapma:
- Siyasi reklamlar ve seçim reklamları dahil, belirli reklamverenleri veya web sitelerini arayarak bilgi alabilirsiniz 1.
- Filtreleme:
- Arama sonuçlarını hedeflenen konum ve tarih gibi ölçütlere göre filtreleyebilirsiniz 1.
- Bilgi Görüntüleme:
- Reklamverenin kimliği, reklamların yayınlandığı coğrafi bölgeler, reklam formatları ve her bir reklamın etkinliği gibi bilgileri görebilirsiniz 5.
- Rakip Analizi:
Google Şeffaflık Merkezi, reklamların daha şeffaf ve izlenebilir olmasını sağlayarak, kullanıcıların ve reklam verenlerin dijital pazarlama stratejilerini geliştirmelerine yardımcı olur 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: