Google Reklam Şeffaflık Merkezi'ni kullanmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir: 1. Erişim: Reklam Şeffaflık Merkezi'ne, Google reklamları üzerine tıklayarak veya "Reklam Merkezim" üzerinden erişilebilir. 2. Arama ve Filtreleme: Reklamverenler ve belirli bir dönemde yayınladıkları reklamlar hakkında daha fazla bilgi edinmek için arama yapılabilir ve sonuçlar, hedeflenen konum ve tarih gibi ölçütlere göre filtrelenebilir. 3. Bilgi Görüntüleme: Reklamların kim tarafından verildiği, hedef kitlenin demografik özellikleri, hangi konularda reklam yapıldığı ve reklamın ne kadar süreyle gösterileceği gibi bilgiler görüntülenebilir. Kullanım Şartları: Reklam Şeffaflık Merkezi'ni kullanmak için Google Hizmet Şartları ve Reklam Şeffaflık Merkezi Ek Hizmet Şartları'nın kabul edilmesi gereklidir. Ek Bilgiler: Reklam Şeffaflık Merkezi, kişisel bilgileri güvenli bir şekilde korur ve kullanıcılar yalnızca kendilerine gösterilen reklamların hedeflendiği kitleyi ve diğer genel bilgileri görebilirler. Bu merkez, reklam stratejilerini iyileştirmek isteyen dijital pazarlama profesyonelleri için rakiplerin reklam stratejilerini analiz etme imkanı sunar.