Buradasın
Google Ads şeffaflık politikası nedir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Google Ads şeffaflık politikası, reklamcılık ekosistemini daha güvenli ve şeffaf hale getirmeyi hedefler 4. Bu politika, kullanıcıların ve genel reklam ortamının zarar görmesini önlemek için yasaklanan içerikleri ve uygulamaları, kısıtlamaları ve editöryal ile teknik standartları içerir 4.
Google Ads şeffaflık politikasının bazı unsurları:
- Reklamveren kimliğinin doğrulanması 13. Reklamverenlerin Google'dan reklam satın almak için doğrulama programını tamamlaması gerekir 3.
- Reklam bilgilerinin açıklanması 13. Reklam Şeffaflık Merkezi'nde reklamveren adı, konumu, reklamların ücretini ödeyen tüzel kişi ve belirli bir dönem boyunca yayınlanan reklamlar gibi bilgiler gösterilir 13.
- Ek bilgilerin sunulması 1. Hedefleme bilgileri, her reklamın toplam alıcı sayısı ve reklamın konu etiketi gibi ek bilgiler de sunulabilir 1.
- Politikalara uyumun denetlenmesi 4. Google, politikalara uyumu yapay zeka ve insan değerlendirmeleriyle denetler 4. İhlal durumunda reklamlar reddedilir ve ciddi ihlallerde hesaplar askıya alınabilir 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: