Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Google Ads arama ağı değerlendirmesi, reklamların ve hedef sayfaların kalitesini ölçen bir metriktir 2. Bu değerlendirme, 1 ile 10 arasında bir puanla temsil edilir ve aşağıdaki faktörlere dayanır:
- Beklenen Tıklanma Oranı (TO): Reklamın arama sorgularında ne sıklıkla tıklanacağını tahmin eder 24.
- Reklam Alaka Düzeyi: Reklamın, hedeflenen anahtar kelimelerle olan ilişkisini ve kullanıcılara ne kadar uygun olduğunu ölçer 24.
- Açılış Sayfası Deneyimi: Reklamla ilgili siteye giden kullanıcıların burada ne kadar süre geçirdiğini ve siteden çıktıktan sonra aynı konuda araştırma yapıp yapmadığını değerlendirir 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: