Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Google Ads'in temel ilkeleri üç ana başlık altında toplanabilir:
- Alaka Düzeyi: Reklamların doğru mesajı doğru zamanda doğru kullanıcılara ulaştırılması 12. Bu, anahtar kelimelerin ve hedef kitlelerin doğru seçilmesiyle sağlanır 3.
- Denetim: Reklam bütçesinin tamamen reklamveren tarafından kontrol edilmesi, günlük, aylık ve reklam başı harcamaların belirlenebilmesi 13. Ayrıca, reklamların her an düzenlenebilmesi, duraklatılabilmesi veya bütçenin değiştirilebilmesi 1.
- Sonuç: Yalnızca sonuçlanan etkileşimler için ödeme yapılması, yani reklamın tıklanması veya telefon araması yapılması durumunda maliyetin reklam verene yansıtılması 13.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: