Buradasın
Google Ads'de hangi teklif stratejisi daha iyi?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Google Ads'de en iyi teklif stratejisi, hedeflerinize ve kampanya türünüze bağlı olarak değişir. İşte bazı etkili teklif stratejileri:
- Hedef EBM (Cost-Per-Action): Belirlediğiniz edinme başına maliyet (EBM) hedefiyle mümkün olduğunca fazla dönüşüm elde etmek için idealdir 24.
- Hedef ROAS (Return-On-Ad-Spend): Reklam harcamalarınızdan elde etmek istediğiniz gelir (ROAS) hedefi çerçevesinde dönüşüm değerini maksimize eder 24.
- Tıklamaları En Üst Düzeye Çıkar (Maximize Clicks): Bütçeniz dahilinde tıklamaları en üst düzeye çıkarmak için teklifleri otomatik olarak ayarlar 23.
- Dönüşüm Sayısını En Üst Düzeye Çıkar (Maximize Conversions): Kampanyanız için en fazla dönüşümü almak üzere teklifleri belirler 34.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: