Buradasın
Google Ads en karlı teklif nasıl verilir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Google Ads'de en karlı teklifi vermek için aşağıdaki teklif stratejilerinden yararlanabilirsiniz:
- Hedef Edinme Başına Maliyet (EBM): Dönüşüm odaklı bir stratejidir ve müşteri kazanımını hedefler 12. Google, belirlediğiniz hedef maliyetle maksimum dönüşümü sağlamak için tekliflerinizi optimize eder 1.
- Hedef ROAS (Reklam Harcamalarından Elde Edilen Gelir): Reklam bütçenizin dönüşüm değerini en üst düzeye çıkarmayı amaçlar 13. Örneğin, reklamlara harcadığınız her 1 TL için satışlarda ortalama 5 TL kazanmak istiyorsanız, hedef ROAS'ı %500 olarak belirlemelisiniz 2.
- Dönüşümleri Artırma: Günlük bütçeniz dahilinde mümkün olan en yüksek dönüşümü elde etmek için teklifleri otomatik olarak belirler 13.
- Geliştirilmiş Tıklama Başına Maliyet (GTBM): Manuel TBM teklifinize ek olarak, Google'ın dönüşüm olasılığına göre tekliflerinizi artırıp azaltmasına olanak tanır 1.
Teklif stratejisi seçerken, kampanya hedeflerinizi belirlemek ve düzenli olarak performansı analiz ederek stratejiyi optimize etmek önemlidir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: