Buradasın
Google Ads portföy stratejileri ne işe yarar?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Google Ads portföy stratejileri, işletmelerin ürün ve hizmetlerini çevrimiçi ortamda tanıtmalarına ve hedef kitlelerine ulaşmalarına yardımcı olur 4. Bu stratejiler, aşağıdaki işlevleri yerine getirir:
- Hedef Kitleye Ulaşım: Belirli anahtar kelimeler veya demografik özelliklere göre hedef kitleye ulaşarak reklamların ilgili kullanıcılara gösterilmesini sağlar 34.
- Marka Bilinirliğini Artırma: Markanın çevrimiçi görünürlüğünü artırarak daha geniş bir kitleye ulaşmasını ve pazardaki konumunu güçlendirmesini sağlar 4.
- Esnek Bütçe Seçenekleri: Farklı bütçeleri karşılayan esnek ödeme seçenekleri sunar 4.
- Performans Ölçümü ve İyileştirme: Reklam kampanyalarının performansını ölçmeye ve buna göre ayarlamalar yapmaya olanak tanır 4.
- Kişiselleştirme ve Yeniden Pazarlama: Daha önce web sitesini ziyaret etmiş kullanıcılara kişiselleştirilmiş reklamlar sunarak dönüşüm oranlarını artırmayı hedefler 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: