Buradasın
Google Ads portföy teklifi stratejisi nedir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Google Ads portföy teklifi stratejisi, birden fazla kampanya, reklam grubu ve anahtar kelimeyi tek bir teklif stratejisi altında optimize etmeyi sağlayan bir yöntemdir 25.
Bu strateji, yapay zeka kullanarak teklifleri, performans hedeflerine ulaşmanıza yardımcı olacak şekilde ayarlar 2.
Bazı portföy teklifi stratejileri:
- Hedef ROAS (Reklamlara Harcanan Gelire Göre Hedefleme) 13. Teklifleri, ayarladığınız ROAS'ta mümkün olduğunca fazla dönüşüm değeri elde edecek şekilde otomatik olarak belirler 1.
- Hedef EBM (Edinme Başına Maliyet) 13. Belirlediğiniz hedef edinme başına maliyetinize mümkün olduğunca çok dönüşüm almanıza yardımcı olmak için teklifleri otomatik olarak belirler 1.
- Dönüşümleri En Üst Düzeye Çıkarma 13. Bütçenizin tamamını harcayarak kampanyalarınız için en fazla dönüşümü elde etmenize yardımcı olmak için teklifleri otomatik olarak belirler 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: