Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Arama ağı reklamı, Google'da yapılan aramalarda belirli anahtar kelimelerle eşleşen sorgulara göre gösterilen metin tabanlı reklamlardır 24. Bu reklamlar, kullanıcıların ürün veya hizmet aradığı anlarda karşılarına çıkarak potansiyel müşterilere doğrudan ulaşma imkanı sağlar 24.
Arama ağı reklamlarının bazı özellikleri:
- Anahtar kelime hedefleme 4. Reklamlar, seçilen anahtar kelimelerle ilgili aramalarla eşleşir 4.
- Reklam metni 4. Başlık, açıklama ve URL gibi bileşenlerden oluşur 4.
- Ölçüm 4. Tıklama oranı, tıklama başına maliyet ve dönüşüm oranı gibi metriklerle performans takip edilebilir 4.
- Maliyet verimliliği 4. Tıklama başına ödeme modeli sayesinde sadece reklama tıklama olduğunda ödeme yapılır 4.
Arama ağı reklamları, e-ticaret, sağlık, finans ve eğitim gibi çeşitli sektörlerde kullanılır 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: