Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Google Ads sıralı eşleme, bir anahtar kelimenin Google’da yapılan aramalarda, belirli bir sırada ve anlam bütünlüğü korunarak geçtiği durumlarda reklamın gösterilmesini sağlar 14.
Sıralı eşlemenin özellikleri:
- Tırnak işareti kullanımı: Anahtar kelime, başına ve sonuna tırnak işareti eklenerek tanımlanır (ör. "tenis ayakkabısı") 13.
- Kelime sırası: Anahtar kelimenin anlamı ima edilebilir, ancak kelimeler arasına başka kelimeler girerse reklam gösterilmez 14.
- Daha kontrollü hedefleme: Geniş eşlemeye göre daha az, tam eşlemeye göre daha fazla arama ile eşleşme sağlar 14.
- Yüksek kalite skoru: Reklamın ve açılış sayfasının içeriği, kullanıcının aramasıyla daha uyumlu olduğu için kalite puanı yükselir 4.
Sıralı eşleme, özellikle reklam bütçesi sınırlı olan ve hedef kitlesini daha net belirlemek isteyen işletmeler için uygundur 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: