Buradasın
EYS sistemi nasıl kullanılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
EYS sisteminin nasıl kullanılacağına dair farklı sonuçlar bulunmuştur:
- Eczacı Yerleştirme Sistemi (EYS) 34. EYS, eczane açılış ve nakil başvurularının kabul edildiği ve puanlama sistemi ile çalışan bir sistemdir 3. Sistem üzerinden başvuru yapabilmek için öncelikle kullanıcı kaydı oluşturulmalıdır 3. Kayıt işleminin ardından profil menüsünden kişisel bilgiler kontrol edilmeli, başvuru ve tercih menüsünden hizmet yerleri ve çalışılan süre seçilmelidir 3. Evrak ekle menüsünden gerekli belgeler seçilerek kaydedilmeli ve tercih menüsünden eczane açılması ve nakledilmesi istenilen yerler seçilmelidir 3. En fazla 25 tercih yapılabilir 3. Başvuru, il veya ilçe sağlık müdürlüğüne evrak asılları ile gidilerek onaylatılmalıdır 3.
- EYS Öğrenci Portalı 1. EYS Öğrenci Portalı'na edu.gsb.gov.tr adresinden erişim sağlanabilir 1. Sisteme e-devlet ile giriş yapıldıktan sonra, başvuru eklemek için üst menüden “BAŞVURU”, daha sonra “Öğrenci Başvurusu” sekmesine tıklanmalıdır 1. Açılan sayfada kişisel bilgiler doldurulmalı, aydınlatma ve açık rıza metinleri okunup işaretlenmelidir 1. Daha sonra “İleri” düğmesine tıklanarak kategori, eğitim bilgisi ve lokasyon bilgileri seçilmeli ve “Kaydet” düğmesine basılmalıdır 1.
- TESKİ EYS Programı 5. TESKİ EYS Programı'na portal.teski.gov.tr/kalite/ adresinden ulaşılabilir 5. Her daire başkanlığı için ayrı oluşturulmuş kullanıcı adı ve şifre ile giriş yapılabilir 5. Organizasyon şeması, görev tanımları, süreç akış formları, risk-fırsat analizleri, çalışma ve güvenlik talimatları gibi dokümanlara bu alandan erişilebilir 5.
EYS sisteminin kullanımı hakkında daha fazla bilgi için ilgili kurumların resmi web siteleri veya destek hatları ile iletişime geçilmesi önerilir.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: