Buradasın
Excel pivot tablo için hangi veri aralığı seçilmeli?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Excel'de pivot tablo oluşturmak için veri aralığı seçerken dikkat edilmesi gerekenler:
- Başlıklar: Veri aralığındaki her sütunun başlığı olmalıdır 5.
- Boş hücreler: Tabloda boş hücre bulunmamalıdır 5.
- Veri türleri: Sütunlar içinde veri türleri (sayı, tarih, metin) tutarlı olmalıdır 5.
- Dinamik aralık: Kaynak veriler büyüdüğünde pivot tablonun otomatik olarak güncellenmesi için dinamik bir aralık oluşturulabilir 4.
Pivot tablo oluşturmak için bir hücre seçildikten sonra, "Ekle" menüsünden "Pivot Tablo" seçeneğine gidilir 23. Kaynak veri tablosu, eğer başlıksız boş satır ve sütun yoksa otomatik olarak seçilir 2. Pivot tablonun yerleştirileceği sayfa seçeneği olarak yeni sayfa veya mevcut çalışma sayfası seçilebilir 23.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: