Buradasın
Excel pivot farklı sayfalarda nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Excel'de pivot tabloyu farklı sayfalarda oluşturmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Pivot tablo oluşturun veya mevcut bir pivot tabloyu açın 3.
- Pivot tablodaki verileri ve özet bilgileri belirleyin 3.
- Pivot tabloda hangi değerlerin hangi sıralamada ve hangi şekilde görüntüleneceğini ayarlayın 3.
- Pivot tabloyu seçin ve "Analyze" (Analiz) sekmesine gidin 3. Bu sekme, Excel 2016 ve sonraki sürümlerde "Options" (Seçenekler) olarak adlandırılabilir 3.
- "PivotTable Options" (PivotTablo Seçenekleri) veya "PivotTable Field List" (PivotTablo Alan Listesi) penceresini açın 3.
- "PivotTable Options" (PivotTablo Seçenekleri) penceresinde "Layout & Format" (Düzen ve Biçim) sekmesine gidin 3.
- "Report Filter Field Layout" (Rapor Filtre Alanı Düzeni) sekmesinde "Show report filter pages" (Rapor filtresi sayfalarını göster) seçeneğini işaretleyin 3.
- "OK" düğmesine tıklayarak değişiklikleri onaylayın 3.
- Pivot tablonun üzerine sağ tıklayın ve "Refresh" (Yenile) seçeneğini seçerek pivot tabloyu güncelleyin 3.
- Her bir filtre değerini seçerek ayrı sayfalarda görmek istediğiniz verileri belirleyin 3.
- "File" (Dosya) sekmesine gidin ve "Print" (Yazdır) seçeneğini seçin 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: