Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Ev dışı reklamcılık (outdoor) türleri şunlardır:
- Billboard Reklamları: En yaygın ev dışı reklam türüdür, çeşitli boyutlarda ve statik, dijital veya mobile olabilir 4.
- Toplu Taşıma Reklamları: Otobüs, metrobüs, dolmuş, taksi ve otobüs duraklarındaki görseller 4.
- Sokak Mobilyaları: Yaya trafiği için göz hizasına yerleştirilen, banklar, otobüs durakları ve metro ışıkları gibi reklamlar 4.
- Mobil Reklamcılık: Cep telefonlarına ve diğer mobil cihazlara reklam verme 4.
- Artırılmış Gerçeklik: Bilgisayar tarafından üretilen duyusal uyarımla gerçek dünya ortamının etkileşimli deneyimi 4.
- Satış Noktası Reklamcılığı: Mal veya hizmetlerin satıldıkları yerde yapılan reklamlar 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: