Buradasın
Entegre tesis yönetimi neleri kapsar?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Entegre tesis yönetimi, bir tesisteki tüm ihtiyaçları kapsayan ve aşağıdaki hizmetleri içeren bir yönetim tekniğidir 15:
- Bina hizmetleri: Isıtma, soğutma, kesintisiz güç kaynağı, jeneratör, su arıtma gibi sistemlerin işletimi ve kullanımı 15.
- Bakım ve onarım: Mevcut sistemler, araçlar, gereçler ve cihazların bakımı ve onarımı 15.
- Güvenlik: Tesisin ve içerisindeki bireylerin güvenliğini sağlama 24.
- Sivil savunma ve afetlere hazırlık: Olağanüstü durumlar ve afetlerde can ve mal kayıplarının azaltılması ve kurtarılması 1.
- Yemek ve ikram hizmetleri: Yemek, kafeterya, fast food gibi hizmetler 15.
- Temizlik hizmetleri: Ofis, çevre, dış cephelerin temizliği 15.
- Bahçe ve bitki bakımı: İç ve dış mekanlarda bulunan bitkilerin bakımı 15.
- Ulaşım hizmetleri: Personel taşıması, ring seferleri, araç ve şoför tahsisi 15.
- Konferans ve toplantı mekanlarının yönetimi: Salon ve odaların tahsisi 15.
- Resepsiyon hizmetleri: Görevli ve ziyaretçi trafiği 15.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: