Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
E-bülten pazarlaması, işletmelerin veya kuruluşların belirli bir konu veya sektör hakkında güncel bilgileri, ürünleri veya hizmetleri tanıtmak, kampanyaları duyurmak ve müşteri ilişkilerini güçlendirmek amacıyla elektronik posta (e-posta) yoluyla hedef kitlelerine ulaştığı bir pazarlama stratejisidir 124.
E-bültenler, genellikle web sitesi, işletme, kuruluş, haber ajansı veya kişisel marka tarafından düzenli olarak yayınlanır 2. İlgilenen kişiler, bir web sitesi üzerinden veya doğrudan e-posta adreslerini sağlayarak bu e-bültenlere abone olurlar 24.
E-bülten pazarlamasının bazı avantajları:
- Düşük maliyet: E-bültenler, geniş bir kitleye düşük maliyetle ulaşmayı sağlar 14.
- Kişiselleştirme: Abone olan kişilerin tercihlerine göre içerik sunma imkanı tanır 14.
- Kolay takip: E-bültenlerin performansı kolayca analiz edilebilir 4.
- Doğru zamanlama: E-bültenlerin gönderim zamanı planlanarak hedef kitleye uygun zamanda ulaşılabilir 14.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: