Buradasın
Pazarlama iletişimi dersinde neler işlenir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Pazarlama iletişimi dersinde işlenen konular şunlardır:
- Pazarlama İletişimi Nedir?: Ürün veya markanın bilinirliğini artırmak amacıyla yapılan iletişim faaliyetleri 12.
- Bütünleşik Pazarlama İletişimi: Farklı iletişim süreçlerinin koordineli ve uyumlu yürütülmesi 1.
- Hedef Kitle Belirleme: İletişim stratejilerinin hedef kitleye göre uyarlanması 13.
- Bütçe Planlama: Reklam ve tanıtım giderleri için bütçe ayrılması 1.
- Reklam ve Halkla İlişkiler: Televizyon, radyo, gazete, dergi reklamları ve halkla ilişkiler faaliyetleri 24.
- Dijital Pazarlama: Sosyal medya, Google Adwords, influencer marketing gibi dijital kanallar üzerinden yapılan pazarlama 13.
- İçerik Pazarlama: Değerli ve ilgi çekici içerikler üreterek hedef müşterilere ulaşma 2.
- Etkinlik ve Sponsorluklar: Konferanslar, fuarlar, konserler gibi etkinliklerle hedef müşterilere ulaşma 2.
- Raporlama ve Analiz: Kampanyaların ve iletişim faaliyetlerinin etkisinin ölçülmesi 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: