Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Doğrudan pazarlama yöntemleri şunlardır:
- E-posta Pazarlaması: Potansiyel ve mevcut müşterilere e-posta göndererek ürün veya hizmet tanıtımı, özel teklifler sunma veya etkinliklere davet etme 14.
- SMS Pazarlaması: Kısa mesajlar aracılığıyla hedef kitleye ulaşma, kampanyaları duyurma veya anlık bildirimler gönderme 14.
- Telemarketing (Telefonla Pazarlama): Telefon aracılığıyla potansiyel müşterilerle iletişim kurarak ürün veya hizmet tanıtımı, randevu ayarlama veya satış yapma 14.
- Sosyal Medya Pazarlaması: Facebook, Instagram, Twitter gibi platformlarda hedef kitlenizle etkileşim kurarak marka bilinirliğini artırma ve müşteri geri bildirimleri toplama 14.
- Kişiselleştirilmiş Mektuplar: Lüks markalar tarafından tercih edilen, potansiyel müşterilere kişiselleştirilmiş mektuplar gönderme yöntemi 1.
- Etkinlik Pazarlaması: Fuarlar, konferanslar ve toplantılar gibi etkinliklerde hedef kitle ile doğrudan iletişim kurma 3.
- Mobil Pazarlama: SMS veya anlık mobil bildirimler ile kullanıcıların telefonlarına gönderilen bildirimler 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: