Buradasın
Digiturk müşteri hizmetleri neden kötü?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Digiturk müşteri hizmetlerinin kötü olarak değerlendirilmesinin bazı nedenleri şunlardır:
- Teknik Sorunlar ve Hizmet Kalitesi: Kullanıcılar, Digiturk kutularında yaşanan teknik sorunlar ve bu sorunların çözümünde yetersiz kalınması nedeniyle memnuniyetsizliklerini dile getirmişlerdir 3.
- Ek Ücret Talepleri: Arızalı cihazın değiştirilmesi veya teknik servis hizmeti için ek ücret talep edilmesi, müşterilerin tepkisini çekmiştir 1.
- İletişim ve Çözüm Süreci: Müşteri hizmetlerine ulaşmada zorluk yaşanması, sorunların çözüm süresinin uzaması ve personel yaklaşımının kötü olması da sıkça belirtilen şikayetler arasındadır 13.
Digiturk müşteri hizmetleri, +90 (212) 473 73 73 numarasıyla 7/24 hizmet vermektedir 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: