Buradasın
Destek Yönetim Sistemi başvuru nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Destek Yönetim Sistemi (DYS) başvurusu için aşağıdaki adımlar izlenmelidir:
- Sisteme Tanımlanma: DYS'yi kullanacak kişi veya kuruluşun sisteme tanımlanması gerekmektedir 14.
- Yetkilendirme: Kuruluş adına sistemi kullanacak kişilerin yetkilendirilmesi yapılmalıdır 14.
Başvuru Süreci:
- Başvuru Yeri: Başvurular, ihracat işlemlerini yürüten İhracatçı Birliğine yapılmalıdır 13. İhracatçı Birliği üyesi olmayanlar, herhangi bir İhracatçı Birlikleri Genel Sekreterliğine başvurabilir 14.
- Gerekli Belgeler: Başvuru için MERSİS bilgileri ve gerekli formlar ve taahhütnameler hazırlanmalıdır 35.
- Online Başvuru: Yetkilendirilen kişiler, e-imza veya e-devlet şifreleriyle DYS'ye giriş yaparak başvurularını online olarak gönderebilir ve süreçleri takip edebilir 24.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: