Buradasın
Destek Yönetim Sistemi başvuru nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Destek Yönetim Sistemi (DYS) başvurusu yapmak için aşağıdaki adımlar izlenmelidir:
- İhracatçı Birliğine Başvuru: Yararlanıcılar, ihracat işlemlerini gerçekleştirdikleri üye oldukları İhracatçı Birliğine başvurmalıdır 24. Birden fazla birliğe üyeliği olan firmalar, ihracat işlemlerini ağırlıklı olarak gerçekleştirdikleri birliğe başvurmalıdır 24.
- Gerekli Belgelerin Hazırlanması: Başvuru için aşağıdaki belgeler hazırlanmalıdır:
- DYS Kayıt Başvuru Dilekçesi 3;
- EK A - Sistem Kullanım Taahhütnamesi 3;
- EK B - Yararlanıcı Bilgi Formu 3;
- İmza Sirküleri veya İmza ve yetkileri gösterir Noter Onaylı Yönetim Kurulu Kararı 3;
- Ortaklık yapısını gösterir güncel Ticaret Sicil Gazetesi veya elektronik ortamda alınan Ticaret Sicil Belgesi 3;
- Yararlanıcı adına temsile yetkili olduğunu gösterir noter onaylı Vekâletname (varsa) 3;
- T.C. Kimlik Belgesi Örneği (yararlanıcı gerçek kişi ise) 3;
- Kapasite Raporu (varsa) 3.
- Başvuruların İletilmesi: Belgeler, Genel Sekreterliğe KEP adresi üzerinden gönderilmelidir 23. Her belgenin ayrı ayrı taranarak PDF dosyasına dönüştürülmesi gerekmektedir 3.
DYS ile ilgili sorunlar için dysyardim@immib.org.tr adresine başvurulabilir 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: