Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Online destek sistemi, müşterilere internet üzerinden çeşitli iletişim kanalları aracılığıyla hizmet sunan bir sistemdir 1. Bu kanallar arasında e-posta, canlı sohbet, telefon, sosyal medya ve self-servis portali yer alabilir 1.
Online destek sistemlerinin bazı faydaları:
- Müşteri memnuniyetini artırır: Hızlı ve kolay erişimle müşterilerin sorunlarına çözüm bulunur 14.
- Marka itibarını güçlendirir: Tutarlı ve kaliteli hizmet, markanın güvenilirliğini artırır 1.
- Satışları destekler: Potansiyel müşterilere anında bilgilendirme ve yönlendirme yapılır 2.
Popüler online destek yazılımı örnekleri: Jivochat, Revechat, Livechat, Ondestek ve Intercom'dur 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: