• Buradasın

    D Smart taahhüt bitince cihaz iade edilir mi?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Evet, D-Smart taahhüt bitince cihazlar iade edilmelidir 14.
    Abonelik sonunda, modem dahil tüm donanımların 7 gün içinde yetkili satıcı ve/veya bayilere iade edilmesi gerekmektedir 25. İade işlemi yapılmazsa, donanım bedeli abone adına faturalanır 2.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    D Smart üyelik iptali nasıl yapılır?

    D-Smart üyelik iptali için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir: e-Devlet Kapısı: Güvenli elektronik imza, T.C. Kimlik Kartı veya internet bankacılığı/mobil bankacılık ile giriş yapılarak "Abonelik Fesih Başvurusu" hizmeti üzerinden iptal işlemi gerçekleştirilebilir. D-Smart Çağrı Merkezi: Kimlik bilgileri doğrulanarak iptal başvurusu iletilebilir. D-Smart Bayileri: Kimlik belgesi ile şahsen başvuru yapılabilir. Faks: 0212 478 03 33 numarasına faks çekilebilir. Posta: İptal dilekçesi ve kimlik belgesinin kopyası ile PK:138 Şişli İstanbul adresine gönderilebilir. Elektronik Posta: fesih@dsmart.com.tr adresine iptal dilekçesi ekinde kimlik belgesinin kopyası ile gönderilebilir. İptal işlemleri, yalnızca aboneler veya vekâletname ile yetkilendirilmiş kişiler tarafından gerçekleştirilebilir.

    D smart iptal edince hemen kapanır mı?

    D-Smart aboneliğinizi iptal ettikten sonra, abonelik 24 saat içerisinde kapatılır. Ancak, bu süreçte bazı ek prosedürler gerekebilir: Fesih dilekçesi. Cihaz iadesi. Ayrıca, taahhütlü aboneliklerde, taahhüt süresinin dolmasına kadar iptal işlemi gerçekleştirilemez ve bu durumda cayma bedeli uygulanabilir.

    D-Smart cihaz iadesi nasıl yapılır?

    D-Smart cihaz iadesi için aşağıdaki adımlar izlenebilir: 1. Bayilere veya merkezlere gitmek: İstanbul'da Şişli, Bağcılar, Üsküdar ve Kadıköy'deki D-Smart merkezlerine ya da diğer illerde D-Smart yetkili satıcılarına veya anlaşmalı kargo şirketlerine cihazlar teslim edilebilir. 2. Kargo ile iade: D-Smart'tan temin edilecek iade etiketi cihazların üzerine yapıştırılıp anlaşmalı kargo şirketlerine teslim edilebilir. 3. Müşteri hizmetleri ile iletişime geçmek: Cihaz iade yerleri hakkında bilgi almak için D-Smart müşteri hizmetleri aranabilir. Abonelik iptalinden sonra cihazların 15 gün içinde iade edilmesi gerekmektedir.

    Taahhütlü abonelikte cayma bedeli ne zaman ödenir?

    Taahhütlü abonelikte cayma bedeli, tüketicinin taahhüt süresi dolmadan aboneliği iptal etmesi durumunda ödenir. Cayma bedeli, Abonelik Sözleşmeleri Yönetmeliği'ne göre hesaplanır ve tüketicinin taahhüt süresine son verdiği tarihe kadar sağlanan indirim, cihaz veya diğer faydaların bedellerinin tahsil edilmemiş kısmını kapsar.

    D smart üyelik iptali kaç gün sürer?

    D-Smart üyelik iptali, fesih talebinin iletilmesinden sonra 10 gün içinde gerçekleşir. İptal işlemi için, abonelik fesih dilekçesinin kimlik belgeleri ile birlikte D-Smart bayilerine şahsen başvurulması, 0212 478 03 33 numarasına faks çekilmesi, fesih@dsmart.com.tr adresine gönderilmesi veya e-Devlet üzerinden yapılması gerekmektedir.

    D smart cihazı nereye gönderilir?

    D-Smart cihazlarını iade etmek için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir: D-Smart bayileri. Yetkili satıcılar. Anlaşma kargo şirketleri. Cihazların, aboneliğin iptal edildiği tarihten itibaren 15 gün içinde iade edilmesi gerekmektedir.

    Dsmart taahhütlü cihaz iade edilmezse ne olur?

    D-Smart taahhütlü cihaz iade edilmezse, kullanıcı adına donanım bedeli faturalanır. Bu bedel, aboneliğin türüne göre değişiklik gösterir: - Eve kadar fiber aboneleri için 250 TL. - Kablolu modem için 30 TL. - Kablosuz modem için 75 TL. - VDSL modem için 180 TL. Ayrıca, modem ile birlikte teslim edilen ekipmanın iade edilmemesi durumunda, adaptör için 10 TL, Ethernet kablosu için 1 TL ve telefon kablosu için 1 TL ek ücretler de faturaya eklenir.