Buradasın
Akınsoft sipariş teslim raporu nasıl kullanılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Akınsoft sipariş teslim raporu kullanmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- e-Ticaret panelinde üst menüde yer alan "Entegrasyonlar" seçeneğine, ardından "Ticari Program Yönetimi"ne tıklayın 2.
- İlgili ekranda yer alan "ERP'deki sipariş durumunu göster" ve "ERP'deki sipariş teslim durumunu göster" tiklerini işaretleyin 2.
- Entegrasyon yönetimi ayarlarını yapıp kaydettikten sonra "Test Et" butonuna tıklayın 2. "Başarılı" sonucu alırsanız bir sonraki adıma geçin 2.
- Siparişi verilen cari sisteme girip "Siparişlerim" seçeneğine tıklayın 2. Ardından "Satış Ofisindeki Durumu Göster" butonuna tıklayarak siparişin Akınsoft Wolvox ERP programındaki sipariş muhasebe durumunu görüntüleyin 2.
Ayrıca, sipariş teslim raporu ekranından stokların sipariş toplamı, teslim edilen miktar ve kalan miktarına da filtreleme yaparak ulaşılabilir 4.
Daha fazla bilgi ve destek için Akınsoft'un müşteri hizmetleri ile iletişime geçilmesi önerilir.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: