Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
3D Max'ta map'i aktif etmek için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
- Malzeme Atama: Bir haritayı malzemeye atamak için, haritanın bağlı olduğu nesneyi seçip, Material Editor'da malzemeyi seçip "Assign Material to Selection" yapmak gerekir 1.
- UVW Map Modifier Kullanımı: UVW Map Modifier kullanarak haritayı nesneye uygulamak için, nesneye Modify Panel > Modifier List > UVW Map modifier yolunu izleyerek modifier'ı eklemek ve "Real-World Map Size" seçeneğini işaretlemek gerekir 1.
- Bitmap Dosyalarının Yolu: Haritaların bitmap dosyalarının yolu değiştirildiğinde "Missing Map Files" hatası oluşuyorsa, bu hatayı gidermek için "References" menüsünden "Asset Tracking" aracını kullanarak bitmap'in yolunu güncellemek veya Relink Bitmap Plugin'ini indirmek gerekmektedir 2.
Ayrıca, haritaları doğrudan Material Editor'da da düzenleyebilir ve tiling ayarlarını yapabilirsiniz 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: