Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
- Ürün (Product) 12. Turizm ürünü, bireylerin sürekli yaşadıkları ortamdan ayrıldıkları andan itibaren başlayıp yeniden o ortama döndükleri zamana kadar olan süreçte satın aldıkları veya yararlandıkları mal ve hizmetlerin toplamıdır 1.
- Fiyat (Price) 12. Turizmde fiyatlandırma, havayolu seyahatleri, otobüs ve demiryolu hizmetleri, oteller gibi çeşitli unsurları içeren karmaşık bir süreçtir 2.
- Dağıtım (Place) 12. Turizm ürünlerinin nihai tüketiciye ulaştırılması için kullanılan dağıtım kanalları, doğrudan ve dolaylı olarak ikiye ayrılır 1.
- Tutundurma (Promotion) 13. Tutundurma, mal veya hizmetin satışını kolaylaştırmak amacıyla potansiyel müşterilere bilgi vermeyi ve onları ikna etmeyi amaçlayan faaliyetlerden oluşur 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: