Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
SGK Sağlık Kurulu Büro İşlemleri Servisi aşağıdaki görevleri yürütür:
- Talep ve raporların hazırlanması: Sağlık kurulunda incelenecek dosyaların hazırlanması işlemlerini yapar 12.
- Karar çıktılarının kaydı ve yazışmalar: Malûliyet işlemleri için verilen sağlık kurulu raporları ve kontrol muayene raporlarının değerlendirme sonuçlarına ilişkin karar çıktılarının kayıt işlemleri ile yazışmalarını gerçekleştirir 13.
- Arşivleme: Sağlık kurulu kararlarının arşivlenmesi işlemlerini yürütür 13.
- İstatistikî veriler: Sağlık kurulu kararlarına ilişkin değerlendirme sonuçlarına ait istatistikî verilerin ilgili birime periyodik olarak iletilmesini sağlar 13.
- Diğer görevler: Servis, il müdürlüğü tarafından verilen benzer nitelikteki diğer görevleri de yerine getirir 12.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: