• Buradasın

    184 şikayet edince ne olur?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    184 şikayet hattı, Sağlık Bakanlığı İletişim Merkezi (SABİM) olarak bilinir ve çeşitli durumlarda aranabilir 12. 184'e şikayet edildiğinde genellikle şu süreçler yaşanır:
    • Şikayet kaydı 15. Şikayetiniz kayıt altına alınır ve size bir başvuru numarası verilir 15.
    • İnceleme 15. Yetkililer, şikayetinizde belirttiğiniz konuyu inceler 15.
    • Gerekli işlemler 1. İhlal veya aksaklık tespit edilirse idari işlemler başlatılır 1.
    • Geri bildirim 4. Şikayetinizle ilgili son durum hakkında bilgilendirmeler alabilirsiniz 4.
    Şikâyet süresi ve zaman aşımı konusunda durumun niteliğine göre farklı süreler geçerlidir 1. Şikayetler genellikle gizli tutulur ve kişisel bilgiler üçüncü kişilerle paylaşılmaz 1. Ancak, bazı durumlarda kimlik bilgilerinin sınırlı şekilde paylaşılması gerekebilir 1.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    184 sağlık Bakanlığı şikayet hattı nasıl aranır?

    Sağlık Bakanlığı şikayet hattı ALO 184'ü arayarak iletişime geçebilirsiniz. Başvuru şekli: Telefonla arama: Özel durumlar dışında genellikle telefonla başvuru yapılır. Postayla başvuru: Postayla yapılan başvurular kabul edilmez, ilgili kişi şahsen başvurmak zorundadır. ALO 184, sağlık hizmetleri ile ilgili her türlü şikayet için Sağlık Bakanlığı İletişim Merkezi (SABİM) olarak hizmet vermektedir.

    ALO 184 hangi durumlarda aranır?

    ALO 184, çeşitli durumlarda aranabilir: Koronavirüs danışma hattı. Tütün ihbar hattı. Acil durumlar. Özel süreçler.

    184 şikayet hattı ne işe yarar?

    184 şikayet hattı, Sağlık Bakanlığı İletişim Merkezi (SABİM) olarak bilinir ve çeşitli amaçlarla hizmet verir: Sağlık sistemi ile ilgili şikayetler: Sağlık kuruluşları, hastaneler veya hekimler hakkında yapılan şikayetler değerlendirilir. Randevu sorunları: MHRS üzerinden oluşturulan randevularla ilgili yaşanan sorunlara çözüm üretilir. Ambulans ve acil servis şikayetleri: Bu hizmetlerle ilgili aksaklık ve şikayetler dinlenir. Pandemi bilgileri: Özel dönemlerde, örneğin pandemi sırasında, hastalık süreci, ilaç kullanımı ve tedavi yöntemleri hakkında bilgi verilir. Tıbbi yöntemler hakkında rehberlik: İlaç ve aşı gibi tıbbi yöntemler hakkında merak edilenlere yanıt verilir. Organ nakli bilgilendirme: Organ nakli konusunda bilgilendirme yapılır. Tütün ihbarları: 4207 sayılı Kanun hükümlerinin ihlallerine yönelik ihbar ve şikayetler alınır. 184 hattı, haftanın 7 günü 24 saat hizmet verir.

    Şikayetim var nereye şikayet edebilirim?

    Şikayetinizi iletebileceğiniz bazı yerler şunlardır: 1. En yakın polis veya jandarma karakolu: Dolandırıcılık veya suç teşkil eden durumlarda başvurabilirsiniz. 2. Cumhuriyet Savcılığı: Bulunduğunuz yerdeki adliyeye giderek suç duyurusunda bulunabilirsiniz. 3. e-Devlet Kapısı: Emniyet Genel Müdürlüğü’nün sunduğu hizmetlerle online şikayette bulunabilirsiniz. 4. Ticaret Bakanlığı Tüketici Hakem Heyetleri: Ticari işlemlerle ilgili şikayetleriniz için il ve ilçe ticaret müdürlüklerine başvurabilirsiniz. 5. Siber Suçlarla Mücadele Daire Başkanlığı: İnternet üzerinden gerçekleşen dolandırıcılıklar için e-Devlet üzerinden şikayette bulunabilirsiniz. 6. Şikayetvar: Firma ve müşteriler arasındaki sorunların çözümü için 0 (312) 219 40 04 numaralı çağrı merkezini arayabilir veya siteye şikayet yazabilirsiniz.